PROLEX Advokaterne søger erfaren blæksprutte eller advokatsekretær (til vores kontor i Horsens)

PROLEX Advokaterne søger erfaren blæksprutte eller advokatsekretær
til vores kontor i Horsens

Vi er et mellemstort advokatkontor, der er placeret på 4 hovedlokationer i hhv. Horsens, Søften, Viborg og Vissenbjerg. I vores daglige virke har vi et tæt samarbejde med et af landets største rådgivningshuse Velas I/S, der har ca. 500 medarbejdere. Vi har særligt fokus på landbrugets forhold, men servicerer også andre brancher.

Stillingen
Stillingen omfatter særligt administrative opgaver knyttet til sagsgange, herunder sagsoprettelse, indhentning af hvidvaskoplysninger, tjek for interessekonflikt, fakturaskrivning og inkasso for egne sager (ingen ekstern inkasso). Der vil endvidere være generelt sekretærarbejde samt koordinering og hjælp til administrative opgaver for direktionen.

En vigtig opgave vil ligeledes være at sørge for telefonomstilling til rette medarbejder, løsning af praktiske problemer og opfølgning på interne procedurer. Da vi sidder geografisk spredt, arbejder vi på tværs af geografien og benytter os løbende af digitale muligheder.

Kommunikation internt og eksternt fylder en del, både i form af almindelig kundekontakt, men ligeledes i forbindelse med løsning af praktiske udfordringer. Det er derfor vigtigt, at du er god til at skabe en god dialog både telefonisk og på mail.

Stillingen vil i dagligdagen være meget selvstændig, hvor du løbende selv tager hånd om næste skridt i processerne.

Vi tilbyder en interessant stilling i et dynamisk advokatkontor med en jordnær tilgang til hinanden og vores kunder.

Om dig
Det er vigtigt at du har lyst til at sidde med skiftende og mangfoldige udfordringer af administrativ karakter samt sekretærarbejde på generelt niveau. Du kan lide at tale med mennesker, og er samtidig struktureret og vedholdende.

Derudover skal du være god til at bevare overblikket og til at følge op – også når der bliver hevet i dig fra alle sider.

Det vil være en fordel, hvis du er vant til at arbejde med Advosys, alternativt skal du gerne have god flair for IT.

Ansættelsesvilkår
Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer med mulighed for afspadsering af overarbejde. Af hensyn til telefonpasningen er arbejdstiden relativt fast fra kl. 8-16.

Ansættelse vil ske på vores kontor i Horsens.

Tiltrædelse ønskes snarest og vi indkalder derfor løbende til samtaler, og der vil blive lukket for ansøgninger, når vi har fundet den rette kandidat.

Ansøgning
Er du klar til et udfordrende og spændende job? Søg stillingen og vedhæft ansøgning, CV samt evt. øvrige, relevante bilag ved at klikke på ”søg jobbet” nedenfor.

Ansøgninger sendt på anden vis vil ikke blive besvaret og ikke komme i betragtning.

For yderligere oplysninger er du også velkommen til at kontakte adv. Kirsten Dühr på telefon 22163283.

Vi ser frem til at høre fra dig.