Souschef til mellemstort regionalt revisionsfirma
Souschef til mellemstort regionalt revisionsfirma

Brænder du for både ledelse, økonomi og kundeservice? Vil du være med til at lede 56 medarbejdere i TJEK Revision & Rådgivning, som er et mellemstort regionalt revisionsfirma beliggende i Jylland og på Fyn? Så er det måske dig, vi har brug for som souschef.

 Souschef med stærke organisatoriske evner

Vores revisionsteam arbejder tæt sammen på tværs af vores 4 lokationer, også med skatteeksperter og jurister. Det kræver derfor et godt overblik og evne til at planlægge en jævn belastning for alle medarbejdere.

Du har minimum praktisk erfaring indenfor ledelse og en relevant ledelsesmæssig uddannelse.

Vi ser dig mere som leder og organisator end som revisor. Du vil som udgangspunkt ikke få egne kunder, men for den rette kan dette naturligvis tilgodeses.

Arbejdsopgaver og styrker

Ledelsesmæssigt er du en nærværende leder, der har fokus på coaching af dine medarbejdere, så I bruger hinandens styrker til at skabe succes – internt som eksternt.

Du skal, sammen med chefen,
 evne at strukturere hverdagens opgaver, så du medvirker til at fastholde og udvikle virksomheden, herunder budgetlægning og opfølgning

Med personligt og fagligt engagement skaber du synergi og godt samarbejde, og som drivkraft for virksomhedens udvikling er det vigtigt, at du er vedholdende, robust og kan fastholde afdelingens mål i en travl hverdag.

Du er energisk og motiverende, har en kunderettet og forretningsorienteret profil. Du skal holde snor i projekter vedrørende ”Work smarter – Not harder”, hvilket kombineret med en revisions- eller regnskabsmæssig/økonomisk baggrund, giver en god indgang til stillingen.

Fokus på et godt og effektivt arbejdsmiljø

Din situationsfornemmelse og dine gode kommunikationsevner giver dig mulighed for at formidle i øjenhøjde, så medarbejderne føler sig trygge og godt vejledt.

Qua din erfaring og dine kompetencer indgyder du tillid og bygger relationer, og du er både medarbejder-, kunde- og forretningsorienteret.

Vi tilbyder

Dit job vil være yderst selvstændigt med stor fleksibilitet, indflydelse og ansvar.
Vi tilbyder en spændende stilling med et stort fagligt ansvar i en velfungerende virksomhed med korte beslutningsveje.
 
Arbejdsmiljøet er professionelt og præget af engagerede kolleger, hvor rigtigt mange stærke fagligheder kan komme i spil for at finde de helt rigtige løsninger for vores kunder.

Vi værdsætter balance mellem privat- og arbejdsliv, ligesom vi tager hånd om hinanden – både arbejdsmæssigt og personligt.

Ansøgning

Så hvis du kan se dig selv i ovenstående og motiveres af både mulighed for skabe gedigne løsninger for kunderne og motiveres af mulighed for indflydelse og for at sætte retning, så søg stillingen via linket – hellere i dag end i morgen.

Ansøgninger modtaget på anden vis, vil ikke blive læst eller komme i betragtning.

Ansøgningerne vil løbende blive gennemgået, ligesom samtaler afholdes løbende, og der vil blive lukket for ansøgninger, når vi har fundet den rette kandidat.

For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte direktør Karina Rosenmejer Theil på telefon 2999 5723.

Vi ser frem til at høre fra dig