Dette stillingsopslag er udløbet. Tryk her for at se joblisten.
Revisorassistent - TJEK Vissenbjerg
 
Vil du være vores nye revisorassistent?

Har du lyst til at arbejde med bogføring, afstemninger og udarbejdelse af årsrapporter i en mellemstor revisionsvirksomhed? Brænder du for at yde kunderne en god og professionel service? Så er det måske dig, vi har brug for som revisorassistent til vores afdeling i Vissenbjerg.

Alsidige opgaver i en fleksibel hverdag

TJEK Revision og Rådgivning A/S har over 1.000 kunder, og vi har mange års erfaring med rådgivning til mindre og mellemstore virksomheder (handels-, service-, industri- og håndværksvirksomheder). Vi er cirka 50 medarbejdere fordelt på 4 kontorer.

Du får din egen kundeportefølje, som du skal servicere og hjælpe med deres løbende udfordringer. Samtidig bliver du en del af et team med dygtige og fagligt engagerede kollegaer, som du vil indgå i et tæt arbejdsfællesskab med.

Om stillingen
Opgaverne vil hovedsageligt være traditionelle bogholderiopgaver og udarbejdelse af årsrapporter og bl.a. omfatte:

  • Daglig bogføring i E-conomic og andre bogføringssystemer
  • Afstemning af kreditorer, bank, debitorer, moms og løn
  • Momsudarbejdelse og indberetning
  • Udarbejdelse af kvartals/halvårsrapporter
  • Årsafslutning og udarbejdelse af årsrapporter
  • Udarbejdelse af løn vedr. både funktionær og timelønnede

Erfaring
Vi ser helst, at du har nogle års erfaring fra en lignende stilling, gerne indenfor revisionsbranchen, hvor du har opbygget solid forståelse for regnskab, revision og kundehåndtering

Herudover er du rutineret bruger af E-conomic, suppleret med kendskab til andre bogføringssystemer. Du er vant til at arbejde i MS-Office, hvor du især har et indgående kendskab til Word og Excel.

Personlige egenskaber

  • Du er fagligt nysgerrig og brænder for talarbejdet
  • Du har en systematisk og målrettet tilgang til dine opgaver 
  • Du evner at prioritere opgaverne og trives i en travl hverdag, hvor opgaverne løbende lander på dit bord
  • Du er imødekommende og tager imod alle dine kunder med forståelse, tålmodighed og godt humør
  • Du kan arbejde selvstændigt og bevare overblikket uden at miste detaljeringsgraden

Vi tilbyder
Et job med frihed og fleksibilitet, hvor du kan forvente en stor grad af indflydelse på, hvordan du går til opgaverne og planlægger din hverdag, så der er plads til både familie- og arbejdsliv. En spændende og selvstændig stilling i en moderne virksomhed, hvor vi har et højt fagligt niveau, løbende kompetenceudvikling, og læring vil blive en del af din hverdag.

Kulturen er uhøjtidelig og humørfyldt, og alles mening og erfaring tæller. Vi tilbyder attraktive vilkår i form af en aktiv personaleforening, massørordning, pensions- og sundhedsforsikring samt en lækker kantineordning.

Er du interesseret?
Så søg stillingen og vedhæft ansøgning, CV samt relevante bilag ved at klikke på ”Søg jobbet” nedenfor. Ansøgninger sendt på anden vis vil ikke blive besvaret eller komme i betragtning.

Ansøgningerne vil løbende blive gennemgået, ligesom samtaler afholdes løbende, og der vil blive lukket for ansøgninger, når vi har fundet den rette kandidat. 

For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte Helle Østergaard på telefon 21342219 eller mail hej@tjekrr.dk


Dette stillingsopslag er udløbet. Tryk her for at se joblisten.